środa, 16 lutego 2011

Trzy worki internetu, t-shirt i nowinki

Cześć. Byłam dziś w kiosku i kupiłam trzy worki internetu. Mimo to, stałego łącza nie mam nadal. Stworzyłam od groma wszelakich prac (zwłaszcza tradycjonalnie, ale cyfrowo również) lecz nie mogę ich wrzucić, bo brak mi dostępu do skanera, a głupio wkładać wciąż tylko fractale i fractale.
Ostatnio mam fazę (przegapiliście tę na ośmiornice, ale wkrótce to nadrobimy) na rysowanie gałek ocznych (pokryłam już nimi cały blat biurka). Wracając do prośby - istnieje pewien internetowy sklep z koszulkami, a razem z nim pewna ( ;) ) stała akcja. Mianowicie, można tam dodawać własne projekty, a kiedy zdobędą wiele pozytywnych głosów, zostają dodane do sklepu (a autor otrzymuje 500 zł + egzemplarz). Gdybyście mogli uczynić mi ten gest i zagłosować, byłabym niezmiernie wdzięczna. Ogółem sama strona jest fajna, bo sprzedają koszulki artystyczne, niektóre naprawdę wyróżniające się.

Jak zagłosować? wystarczy kliknąć tutaj i wybrać odpowiednią sumę punktów. Niestety trzeba się zarejestrować. :/

Kłaniam się, do zobaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz